15 sierpnia 2016

Ralf Santone de Rons i jego siostra Margaret - Czy tak ich sobie wyobrażaliście?

Moi Kochani, w ostanim czasie otrzymałam mnóstwo emaili (powoli czytam i odpowiadam, proszę jeszcze o odrobinkę cierpliwości). Bardzo często prosiliście mnie o wizerunki postaci, tak jak ten email. 

Cytuję fragment: 


"...Chciałbym też aby w środku książki były ilustracje głównych bohaterów tak jak Mariam jest śliczna nawet czytając książkę nie widziałem że jest taka piękna ..." R.


Bardzo mi trudno spełnić Wasze oczekiwania ze zrozumiałych względów, jednak ...

Mogę Wam coś podpowiedzieć :-)


Ralf Santone de Rons - władca Mrocznych Gór, jest odrobinke podobny do Davida L. Gandy, widocznego na zdjęciu poniżej ;-)



Natomiast jego siostra Margaret jest prawie identyczna jak Katy Perry w tym wydaniu :-)




Myślę, że teraz będzie Wam o wiele łatwiej wyobrazić sobie postacie główne ;-)

Z moca pozytywnych wibracji Wasza Maria Bucardi autorka

ps. Czy tak ich sobie wyobrażaliście?



2 komentarze:

  1. Droga Pani Mario, dokladnie tak wyobrazalam sobie te postacie!! Ksiazka jest cudowna! dziekuje, ze ja Pani stworzyla. pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, nie przypuszczałam, że książę to taki przystojniak :-)

    OdpowiedzUsuń