15 sierpnia 2016

"Mroczne Góry" i "W Zielonych Oczach Wiedźmy" - od M.

Namaste Kochani, dzis otrzymalam taki piekny list, ktorym pragne sie z Wami podzielic. Dotyczy on mojej powiesci "Mroczne Góry" i "W Zielonych Oczach Wiedźmy".  
Blog powiesci
 tutaj: http://mroczne-gory.blogspot.pt
mroczne_gory_bucardi_maria_okladka
" (...) pomyśłam­,,..Jaka Maria jest niesamowita jak mogłam tego nie zauważyć:) ``Także dziękuje za Wszystko Mario co Dla Mnie i Innych robisz. Czytając tą książkę czułam jak bym sama w niej uczestniczyła, jak by była to prawda. Bardzo bliskie była mi sercu. Sama Mariam jej charakter piękno w sobie ­ człowiek myśli­ o jej chciałabym być tą Kobietą!:) Wątek magiczny zagadnienia wciągają...,,człowiek po przeczytaniu myśli inaczej sam szuka tego magicznego niezwykłego świata,mnie osobiście ta książka sprawiła,że tak jest,że istnieje ten magiczny świat,że jest taki niezwykły,tajemniczy,inny...,ciągle go szukam.
Sposób pokazania różnych typów kobiet i mężczyzn i rodzaj ich myślenia jest oddany po  Mistrzowsku! Sama sobie wyobrażam właśnie taką ciekawą,piękną przygodę swojego życia! Mariam jest dla mnie inspiracją,ale nie raz myślę ta książka jest o Pani! 
Tak czy siak jesteś dla Mnie wielkim autorytetem! Nie potrafię napisać jak sobie wyobrażam dalej książke! Może mam nadzieję,że Mariam spotka niezwykła miłość! Sama jestem ogromnie ciekawa! To ona po części dała mi znak,aby rozwijać się magicznie!<3 
Po prostu uwielbiam Panią! I Dziękuje za tą powieść! M.
Powieść, która wypełnia każdy wieczór zapachem egzotycznych roślin, pięknem krajobrazów, romantyzmem, tajemnicą. Historia, pełna niezwykłych zwrotów akcji, głębokich emocji, opowiadająca o Mariam Salise - oskarżonej o czarnoksięstwo i zdradę stanu, która za namową Alchemika z Trons, szukając schronienia, przybywa do tajemniczego księstwa Mrocznych Gór. Pod nadzorem władcy niezwykłej krainy kontynuuje naukę alchemii i sztuk magicznych coraz głębiej wnikając w sekrety rodziny de Rons.

bucardi_maria_rytualy
Z moca anielskich wibracji Twoja Maria Bucardi
dr h.c. of Angel Studies, CCU Institute (USA)
mgr historii i dziennikarstwa 
——————————————————–
Telepatyczne Anielskie spotkanie w czasie nowiu księżyca ma na celu oczyszczanie Twojego otoczenia ze wszelkich negatywnych energii, usunięcie tego, co cię blokuje, przyciągnięcie tego, co chcesz otrzymać. 2 sierpnia 2016 we wtorek w momencie, gdy mamy Księżyc w Nowiu – spotykamy się z Aniołami, Siłą światła, by zmienić życie na lepsze… Nie zapomnij i Nie przegap tego terminu – ilość miejsc ograniczona – zapisz się tutaj:
——————————————————–

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz